Re: Internet Providers

Autor: Marac (marac_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 20:44:37 MET

Piotr Teczynski <pteczyn_at_hum.amu.edu.pl> wrote in article <5hg2un$cmj$1_at_math.amu.edu.pl>...
[ciach - opis freepolboxowca]
> 4. Jesli zatem *nie* lapiesz sie na powyzszy opis, i tak zalapiesz sie
> z definicji niejako na ,,swiadomosc spoleczna'', a zatem wspolczuje
> Tobie towarzystwa, w jakim masz niewatpliwy zaszczyt sie obracac ;)
[ciach]

> 6. Masz jeszcze jakies pytania? ;)

Tylko jedno. Czy tak samo wspolczujesz Rumunom
narodowosci (z powodu Cyganow na ulicach), a Murzynom rasy?
Jesli tak to nadajemy na zupelnie roznych falach i chyba sie
nie dogadamy.

[ciach]
> 1. Generalizowalem. Jesli *nie* nalezysz do tej kategorii i czujesz
> sie obrazony -- przepraszam.
Przeprosiny przyjete.

> Hmm, gdybys mial duze niebieskie oczy... :-)))))
Hmm, gdybys byl dlugonoga brunetka... :-)))))

> Zdrowko i wesolego modemowanka przez swieta,
Nawzajem, nawzajem.

> //Moje 0.03zl w wyplenianie lamerstwa free.polboxowcow ;)
> //Piotr

Pozdrawia nie lubiacy netowego rasizmu Marac

--
#           Michal Maracewicz                   #