Re: Internet Providers

Autor: Marac (marac_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 03:34:48 MET

Piotr Teczynski <pteczyn_at_hum.amu.edu.pl> wrote in article <5hdsu2$eaj$1_at_math.amu.edu.pl>...
> Nalezac tym samym do tzw. free.polboxowcow. Moje wspolczucie ;)
> Piotr Teczynski
> mailto:pteczyn_at_hum.amu.edu.pl

A mozna wiedziec dlaczego mi wspolczujesz, Panie Humamueduplowcu?
Tak sie sklada, ze jestem studentem, ale nie chce mi sie zebrac o
darmowe konto na UW, wiec zalozylem sobie konto na Polboxie.
Ale Pan uwaza, ze jestem w czyms gorszy od Pana. Bardzo bym
prosil o uswiadomienie w czym.
Z powazaniem TFU!, TFU! freepolboxowiec Marac

--
#           Michal Maracewicz                   #