Re: Pytanko o nagrywanie CD

Autor: ArtComp (artcomp_at_iname.com)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 09:18:16 MET

Łukasz Bajoński wrote:

[...]
> Ale nie jest to zbyt sensowne rozwiązanie :(
        Pytanie brzmiało: "Czy jest możliwe..", a nie czy najbardziej
        optymalne?
> Nie wszystkie playery czytają płyty multisession
        Tak było kiedyś z czytnikami 2x i pierwszymi modelami 4x.
        Obecnie nie znam firmy, która produkuje CD-ROM nie czytające
        Multi-Session.
> poza tym każdą sesję trzeba zamykać co marnuje miejsce i sprawia że
> jeden dysk zajmuje kilka liter - osobną dla każdej sesji.
        To zupełnie nowość. Miałem kilka płyt Multi-Session, ale
        każda pod jedną literką.
> Ostatnio popularne stają się nagrywarki pakietowe, nie wiem jednak jak
> sprawują się w praktyce.
        Coś takiego nazywa się Incremental Packet Writing
        i użyty jest np. w Philips CDD2600
> Najlepszym wyjściem jest zgranie danych z tych kilku dysków na jeden
> duży i nagranie raz a porządnie...
        Co prawda, to prawda.

Regards
        ArtComp