Re: Jak połączyć dwa komputery w sieć ?

Autor: Wojciech Froelich (froelich_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 20:55:28 MET

On Tue, 18 Mar 1997, Mariusz Jaworski wrote:

> Byłbym bardzo wdzięczny za informację na temat:
> Mam w domu dwa komputery Pentium i chciałbym połšczyć je w sieć:
> 1.Jakie sš dobre i szybkie karty sieciowe działajšce bez problemów z
> W95?
> 2.Jak to wszystko skonfigurować, aby wszystko grało ?
> Jeśli chodzi o temat sieci jest kompletnym ignorantem.

Najprostszym rozwiazaniem ( i najtanszym ) bedzie kabelek null-modem,
ktory to obslugiwany jest przez DirectCable Connection ( bezposrednie
polaczenie kablowe ). Konfiguracja sprowadza sie do ustalenia portu i
udostepnienia dyskow.

Wojciech Froelich | snail-mail:
e-mail: froelich_at_phys.uni.torun.pl | ul.Chmielna 10
PGP signature w fingerze | 87-100 Torun
nie odpisuje na ogonki | tel.(0-56)54-52-92 (grzeczn.)
M$ : Where do you want to go today ?
Me : Hey, what the hell are you doing with my car ?!!