Re: Dlaczego Windows?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 12:38:25 MET

On 25 Mar 1997 12:11:33 +0100, Piotr Tauzowski <ptauz_at_omk.il.pw.edu.pl> wrote:

>Nie czytasz wszystkich listow. Pisalem juz o tym ale napisze jeszcze raz:
>Dlaczego czas odwracania uwazasz za jedynie sluszny argument
>efektywnosci? Wedlug mnie o efektywnosci programu swiadzczy
>calkowity czas od chwili posadzenia tylka przed komputerem do otrzymania
>wynikow i to tych co trzeba. Takze pre/post procesing ma rownie duzy
>wplyw na efektywnosc. Co mi po super efektywnosci kiedy mam pol dnia
>klepac dane i super efektywny program wypluje do pliku tysiace liczb
>z ktorymi niewiadomo co zrobic? U naz na uczelni jest napisany w

Chyba nie za bardzo rozumiesz, o czym mowisz... Takie odwracanie macierzy
100x100 nie jest sztuka dla sztuki - jest tworzone W JAKIMS CELU. Macierz
100x100 na pewno bedzie gdzies tam generowana automatycznie, wiec o wklepywaniu
parametrow mi tutaj nie czaruj... Dla UZYTKOWNIKA nie jest wazne, jak i jak dlugo
dany program tworzono - istotne jest, jak ten program dziala...
I nie wybierze krowiastych, wywalajacych sie i slicznie wygladajacych
programisk napisanych w Visual c++, tylko zgrabne i szybkie programiki
w Fortranie...

>Jak przypuszczam numerycy to ludzie ktorym
>sie placi za to zeby robili coraz efektywniejsze algorytmy i z ich
>punktu widzenia efektynosc numeryczna to jedyne istniejace
>kryterium.Ale panowie! programy pisze sie dla ludzi a z punku
>widzenia uzytkownika to calkowity czas uzywania programu swiadczy o
>efektywnosci.

Powtarzam: Co ma uzytkownika obchodzic, ile trwalo stworzenie programu?

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|