Re: Tuner TV do Peceta.

Autor: Grzegorz Stadnik (gst_at_tl.krakow.pl)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 12:40:42 MET

On 21 Mar 1997, Andrzej Cebularz wrote:

> Miałem okazję przetestować tuner telewizyjny o nazwie
> AVER TV TUNER. Kosztuje ok. 350 zł i jest dostępny na pewno
> w oddziałach firmy MEGABAJT.

Nie wiem jak w innych miastach, ale w Krakowie ta karte mozna kupic za
300 zl (razem z rachunkiem) chocby w Optimusie. Nie polecam jednak
kupowania u nich, bowiem sam skorzystalem i... kupilem zepsuta (a
wlasciwie zle zestrojona) karte, ktora po dwoch czy trzech tygodniach
wymienili na nowa.

> Karta AVER TV TUNER nie posiada możliwości odbioru programów
> nadawanych na tzw. kanałach "S".

Eeee, skadze znowu, odbiera...

> Można natomiast podłączyć magnetowid.
> Obraz wyświetlany jest na całym ekranie monitora (jakość obrazu nie zależy
> od posiadanej karty graficznej).

To sie zgadza.

| Grzegorz Stadnik Zespol Szkol Lacznosci Krakow, Monte Cassino 31 |
| mail: Slomiana 13/50, phone: (0-12) 66-36-76 |
| e-mail: gstadnik_at_zosia.tl.krakow.pl also: gst_at_chaos.tl.krakow.pl |