Re: zasilacz PC

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 22:00:44 MET

Jarek Lis <lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<5gs3s3$8lk$3_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> In pl.misc.elektronika Pawel Komos <progel_at_szc.ternet.pl> wrote:
> : Jarek Lis <lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
> : > Bo sprawdzam trzeci z kolei [a dwa chodza od wielu lat],
> : > i przez pierwsza sekunde pokazuje do 10V. potem spada na 5.
> ^^^^^^^
> : > Miernik cyfrowy, Metex M3850D, z dodatkowa skala analogowa - chyba
nie ma
> : > bezwladnosci wskazowki ? :-)
>
> : Bezwladnosci wskazowki nie ma, ale przetwarzanie robi tylko pare razy
na
> [...]
Sprawdzilem dzis PC i stwierdzam ze masz albo wyjatkowo marny miernik albo
wyjatkowo marne zasilacze. U mnie miernik (rowniez cyfrowy) wskazuje od
razu 5V, a na oscyloskopie widac liniowe narastanie napiecia a potem
stabilna wartosc. Zasilacz ma pare lat i do drogich nie nalezal (znaku
bezpieczenstwa by nie dostal) a miernik tez nie jest nawet Metex.

Z elektrycznym pozdrowieniem
Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl