Re: Informatyka w amerykanskich bankach

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 22:59:28 MET

lbajon_at_sgh.waw.pl (=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?=) wrote:

>Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wrote:

>[ 150 linii tekstu po angielsku]=20

>Grego, czy to jest angloj=EAzyczna grupa ?!?!
>Jak chcesz =BFeby co=B6 poznali wszyscy to zadaj sobie trud
>przet=B3umaczenia a jak mia=B3o to przekona=E6 tylko S=B3awka to =
>(pomijaj=B1c =BFe
>by=B3 to stracony wysi=B3ek) mog=B3e=B6 pos=B3a=E6 to priv. mailem :(

Trzeba sie uczyc jezykow obcych, mnie tekst sie podobal!
(Swoja droga dobrze, ze nie byl po wlosku.)
Teksty o nie dzialjacych CD-romach, nowych czyichs stronach,
standardach polskich znakow sa do zanudzenia,
a taki pouczajacy przerywnik zawsze mile widze. Tym bardziej, ze
szeregu informacji nie mam czasu szukac, ochoty szukac, lub po prostu
szczescia znalezc. A tak mam to podane jak na tacy (dzieki Greg).
A co do jezyka, to wiem ze teraz macha sie mysza, mlaskajac w
"Files"->"Open", a raczej "Pliki"->"Otworz", ale jeszcze niedawno
pisalo sie np.
DIR
i nie jest to skrot od zadnego polskiego slowa.
Tak to juz jest ze PeCety nie powstaly w polsce i nie mowia po
polskiemu, wszystko co mamy to tylko opozniona, tlumaczona namiastka.
I jesli czlowieka komputer bawi, a raczej jesli go potrzebuje, i nie
wystarcza Word 2.0 mowiacy po naszemu, to musi miec stycznosc z
anglojezycznym software.

ca. 20 linii - Przemek

Przemyslaw Osocha E-mail: osocha_at_mech.pk.edu.pl

Cracow University of Technology
al. Jana Pawla II 37, PL-31-864 Krakow, Poland
tel: (+48+12) 480555 ext.3480, fax: (+48+12) 484436