Re: zasilacz PC

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 23 Mar 1997 - 00:07:59 MET

On 21 Mar 1997 21:00:44 GMT, "Pawel Komos" <progel_at_szc.ternet.pl>
>Jarek Lis <lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
>nie ma

>Sprawdzilem dzis PC i stwierdzam ze masz albo wyjatkowo marny miernik albo
>wyjatkowo marne zasilacze. U mnie miernik (rowniez cyfrowy) wskazuje od
>razu 5V, a na oscyloskopie widac liniowe narastanie napiecia a potem
>stabilna wartosc.

OK, odwoluje zarzuty. Przyczyna pomylki byl ... za dobry miernik.

Dzieki za informacje ze jest w porzadku. Wyciagnalem oscyloskop,
sprawdzilem, potwierdzam - 5V nigdy nie przekracza.

Nigdy wiecej nie bede uzywal metexa ..... do mierzenia dynamicznych
przebiegow bez wylaczonej automatyki. To bydle samo dobiera zakres,
i przy szybkim naroscie od 0V do 5V, przez chwile wyswietla wieksze
liczby.

J.

Zasilacz ma pare lat i do drogich nie nalezal (znaku