Gates-Balmer-Duchnowski i inni [ale Cie Slawku zaszczyt kopnal]

Autor: StaCH_at_tpnet.pl
Data: Thu 20 Mar 1997 - 08:47:50 MET

On 1997-03-19 Grego said:

>1. Kupno jakiegokolwiek towaru pociaga za soba zawarcie
>umowy kupna-sprzedazy "na zasadach ogolnych" (czy cos w tym rodzaju)
>jesli strony nie zawarly przy tym konkretnej umowy

Zgodnie z Kodeksem Cywilnym ..

>2. Na wiekszosci kupionego przezemnie software'u byla klauzula
>na opakowaniu, stanowiaca ze otwarcie go rowne jest zgodzie na
>okreslone warunki (czyli jak zawrcie umowy)

Nie moga anulowac wszystkich postanowien K.C.
Sa pewne warunki, ktore nie moga byc odrebnie
czytaj inaczej jak w K.C. ustalane i obowiazujace
sa te z K.C. Ktore dokladnie nie wiem ale jest pare.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;31;43mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive