Re: Gates-Balmer-Duchnowski i inni [ale Cie Slawku zaszczyt kopnal]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 01:33:21 MET

On Tue, 18 Mar 1997 18:46:25 +0100 (CET), Jarek Lis wrote:

>: "Prawem wlasciwym dla niniejszej umowy jest prawo stanu Washington w Stanach
>: Zjednoczonych."
>
>: Dodam, ze G95 z tak karta kupilem w Warszawie.
>: Czy ktos ze zwolennikow M$ moze mi to wyjasnic?
>
>Wyjasnienie: prawdopodobnie mozesz niniejszym caly powyzszy tekst olac
>rowno, jako niezgodny z obowiazujacymi w Polsce prawami.
>A przeciez nie zawierales umowy z MS Corporation USA.

nie znam sie specjalnie na prawie
moze "ozwie sie" ktos kompetentny
a zanim sie ozwie dam glos:
nie jest to takie proste
1. Kupno jakiegokolwiek towaru pociaga za soba zawarcie
   umowy kupna-sprzedazy "na zasadach ogolnych" (czy cos w tym rodzaju)
   jesli strony nie zawarly przy tym konkretnej umowy
2. Na wiekszosci kupionego przezemnie software'u byla klauzula
   na opakowaniu, stanowiaca ze otwarcie go rowne jest zgodzie na
   okreslone warunki (czyli jak zawrcie umowy)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi