ZOOM VFP V 32bis problem z lacznoscia

Autor: StaCH_at_tpnet.pl
Data: Thu 20 Mar 1997 - 08:48:04 MET

On 1997-03-18 falcon said:
>zastosowaniu komendy AT%E2 - fallback/fall forward tak ja mi
>poradziliscie nie moge utrzymac polaczenia dluzej niz 60sek czasami
>bardzo rzadko udaje mi sie przeprowadzic dluzsza sesje. Obserwujac

Jak modemy sie polacza (komunikat CONNECT ######)
wydaj serie rozkazow:
- +++ tutaj pauza w oczekiwaniu na OK modemu
- AT%L%Q [enter]
-przeczytaj odpowiedz modemu
-powtorz AT%L%Q [enter] kilka razy dla porownania
-ATO1 (nie zero)
Podaj wyniki tych testow i do jakiej centrali jestes
podlaczony.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz
P.S. Takie efekty jak opisujesz spowodowaly zmiane
przez TPSA numeru na inna centrale.

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;31;45mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive