Re: Gates-Balmer-Duchnowski i inni [ale Cie Slawku zaszczyt kopnal]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 01:48:39 MET

On Tue, 18 Mar 1997 19:57:23 +0100 (CET), ukasz Bajo ski wrote:

>/> Przez ponad dwa lata uzywalem WPS z OS/2 v2.1 a windziarze mieli
>
>Ooo, jaki mia e sprz t, bo sami spece z IBM którzy mieli na SGH
>prezentacj OS/2 mówili e Warp jest 3x szybszy od 2.1, a Warp nie
>jest znowu jaki extra szybki. Szczerze mówi c nie wiem jak w takim
>razie mo na by o efektywnie na czym takim pracowa :(
>Czyli by to mo e GUI extra ale na sprz cie super extra ;)

I zaskocze Cie. Przez pierwszy rok uzywania OS/2 2.1 mialem
386DX/40MHz + Tseng4000 + 5MB RAM! Potem 486Sx2/50MHz podciagniety
na 66MHz + 8MB RAM.
I pracowalem, bo ja na komputerze na zabawe czasu nie mam.
Mysle ze nawet efektywnie, skoro mi za to placili (i to niezle)
Nawet teraz nie moge zaliczyc swojego sprzetu do klasy "super ekstra"
To tylko 5x86/133MHz + Mach64 + 40MB RAM.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi