Re: Nyce_guy - to jakis absurd!( bylo Re: 2 osoby skazane)

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_ux.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 20:52:21 MET

Wojciech Galazka wrote:

> Netscape jest free tylko dla zastosowan niekomercyjnych,
> software GNU dlka KAZDYCH zastosowan. Widac juz ta roznice ?
Drobna poprawka: Netscape nie jest free "dla zastosowan
niekomercyjnych". Netscape jest free *dla instytucji edukacyjnych i
organizacji non-profit*. Dla nikogo wiecej. Jezeli w domu bedziesz sobie
uzywac niekomercyjnie ;) Netscape'a, to powinienes go kupic. (Wiem,
wiem: kto to robi?)
Co do GNU to oczywiscie prawda, ze mozna uzywac do wszystkiego (a nawet
pod pewnymi warunkami sprzedawac - sic!), podobnie zreszta jak i wiele
innego oprogramowania free. Tylko niektore programy maja zastrzezenie,
ze tylko do celow niekomercyjnych...
Cholera, niby Amerykanin, a na amerykanskich serwerach ftp takich jak
Simtel czy Winsite jakos nie bywa... ;-> (to o Nyce_guy'u oczywiscie)

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa