Stary NEC 4x4

Autor: Bartlomiej Rajwa (rajwa_at_aragorn.mol.uj.edu.pl)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 20:39:42 MET

Witam,

Wpadl mi w rece naped CD firmy NEC 4x4 (czyli taki to ktorego mozna
wepchac cztery plytki). Niestety nie mam do tego ustrojstwa ani opisu
ani zadnych driverow. Slyszalem, ze podobno jakis czas temu kilka firm
sprowadzilo to cos i sporo ludzi tego NEC'a kupilo. Moze ktos mily
moglby mi napisac w kilku slowach:
1) jak w to dziwadlo wepchac te cztery CD (to nie ma zadnej szuflady...)
2) skad mozna sciagnac drivery dla Windy i OS/2 (na www.nec.com nic nie
znalazlem)

Z gory dziekuje za pomoc!

Ps: Mam kilka niepotrzebnych tonerow do HP 3Si, 4Si, 4SiMX. Chce sie
tego pozbyc, wiec moge odstapic po okazyjnej cenie. Zainteresowanych
prosze o PRYWATNY mail.

--
                                 Bartek Rajwa