Re: Nyce_guy - to jakis absurd!( bylo Re: 2 osoby skazane)

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_chem.uw.edu.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 17:46:51 MET

Nyce_guy wrote:

> Nie czytalem. Czy to sprawia ze nie znam realiow itp?
Tak, to znaczy ze nie znasz realiow.

> Czy to prze analogie sprawia ze Ty znasz to wszytsko bo czytales?
Tak, znam bo przeczytalem i wiem o czym pisze a ty nie czytales
i wiec nie znasz realiow

> Czy moze chcesz mnie zaczac uczyc angielskiego:)
Jak mi zaplacisz, czemu nie :)

> Wiem ze duzo software jest free jesli nie jest uzywana komercjalnie. Nie
> jest tak?
> Nawet glupie netscape...
Netscape jest free tylko dla zastosowan niekomercyjnych,
software GNU dlka KAZDYCH zastosowan. Widac juz ta roznice ?
Porownywanie oprogramowania na licencji GNU z Netscape
swiadczy albo o twojej niewiedzy albo o ignorancji
czytelnikow rej listy dyskusyjnej. Oni tez moga cie
zignorowac :)

> Zreszta chodzilo o co innego. Pamietasz o co?
Pamietam

GNU software, <http://www.fsf.org>, <http://www.linux.org>

--
Wojciech Galazka