Re: Strona WWW

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_ux.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 21:08:50 MET

Łukasz_Bajoński wrote:
[ o tworzeniu wlasnych stron WWW ]

> Bo dokładnie tak jest, chodzi o to aby zaistnieć w świecie, pokazać
> się, odbierać listy. Po prostu każdy potrzebuje docenienia i stąd te
> listy.
Cholera, to ja jakis dziwny jestem... ;-)
Wszyscy robili swoje strony WWW. Ja nie mialem (i zreszta dalej nie mam
tak naprawde...). Bo co mialem tam niby wstawic? Jak sie nazywam, jak
wygladam, co lubie a czego nie? A po kiego czorta? Po co powiekszac szum
informacyjny w sieci, ktory i tak juz bez tego jest ogromny? "A na
cholere ci, Docent, ta informacja" - mawial Majster z "Fachowcow"
(pamieta ktos jeszcze te audycje? :-)) i mial w tym sporo racji.
Potem stalo sie tak, ze ni stad ni zowad uzbieralo mi sie juz
kilkanascie artykulow, ktore pisalem do roznych pism komputerowych.
Doszedlem do wniosku, ze jak pisze o sieci, to powinno to byc na sieci,
nie? I wstawilem to na WWW.
Wstawic wstawilem, ale dokads trzeba to bylo podlinkowac, no nie? Pod
wplywem (jednak!) powszechnej mody na posiadanie wlasnych stron WWW
pomyslalem, ze chyba by wypadalo, zeby link do moich artykulow byl z
mojej strony? No i zrobilem te "moja" strone. Smiechu warte... :-)
Sklada sie w zasadzie z informacji o tym, ze nie mam czasu na
umieszczenie informacji o sobie :-) i zachety do zapoznania sie z moimi
artykulami :-)
A tak naprawde, to wprawdzie tam jest napisane ze nie mam czasu, ale
oprocz tego po prostu nie odczuwam potrzeby, zeby wywalac na siec jakies
bzdury o sobie, ktore nikogo nie interesuja.
Wole wstawic tam cos pozytecznego...
Naprawde jakis dziwny jestem...

--
Pozdrowienia,