Re: ZOOM VFP V 32bis problem z lacznoscia

Autor: Paweł Szóstak (dzuzdy_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 19:08:33 MET

Maciej Kuczera <falcon_at_free.polbox.pl> napisał

> po zastosowaniu
> komendy AT%E2 - fallback/fall forward tak ja mi poradziliscie nie
moge
> utrzymac polaczenia dluzej niz 60sek czasami bardzo rzadko udaje mi
sie
> przeprowadzic dluzsza sesje.

Mam modem Zoltrix 33,6 i też najpierw miałem ustawione AT%E2. A objawy
były podobne jak u ciebie, tylko połączenie trwało trochę dłużej - od 5
minut do około godziny, w zależności od przypadku. Co ja się z tym
namęczyłem!! Nieźle się wkurzałem jak np. po ściągnięciu połowy 10MB
pliku zrywało połączenie. Ale w końcu znalazłem przyczynę - wystarczyło
zamienić E2 na E1 i problem zniknął jak ręką odjął. Od tej pory żadnych
problemów ze zrywaniem połączenia.

Pozdrawiam!!!

        PSz