ZOOM VFP V 32bis problem z lacznoscia

Autor: Maciej Kuczera (falcon_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 21:34:18 MET

Nadal mam problem z modemem (pisalem o tym kilka dni temu) po zastosowaniu
komendy AT%E2 - fallback/fall forward tak ja mi poradziliscie nie moge
utrzymac polaczenia dluzej niz 60sek czasami bardzo rzadko udaje mi sie
przeprowadzic dluzsza sesje. Obserwujac ikonke modemu (diody modemu)
wyglada to na to jakby moj modem "wolal" modem w TPSA a ten go nie slyszy
czasami sie dogadaja i wszystko jest ok przez ok 1min nastepnie sytuacja
sie powtarza diody milkna i moj modem znowu rozpoczyna wywolywanie gdy po 3
"mignieciach" lewej diody (moj modem) nie ma odpowiedzi nastepuje
rozlaczenie.
Bede bardzo wdzieczny za kazde info
Maciej K.
Qwas 8-(