Re: IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 16 Mar 1997 - 04:13:02 MET

Jaroslaw Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<332a90cc.3322904_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...

MS.

?:)

> [Ja zawsze pisalem. Wyjatkowo mi sie nie podoba wypuszczanie na
> swiatlo dzienne tak nieprzemyslanych i tak skopanych produktow].

> We're IBM. We don't care. We don't have to :-).
> Najlepsza sytuacja dla producenta to wlasnie taka - pokazac doskonaly
> produkt, a potem to niech potencjalni klienci prosza, zeby im to
> laskawie sprzedac. Jak sie pol roku prosi, to sie potem narzeka za
> byle glupstwo :-).
>
> P.S. A polityka MS coraz bardziej mi przypomina to samo :-).

They do now, Jarek.
Nikt nigdy (oprocz IBM) w historii USA nie mial loss na poziomie 8 mld
$$$!!!
Oni nie maja wyboru.
Po prostu Polska nie jest dla nich rynkiem. Ale o tym byla inna dyskusja i
ja twierdzilem ze to piractwo powoduje to ze rynku nie ma. Na to inni ze
bzdura bo rynek rozwija (ludzie sie ucza).
Jak widac nie rozwinelo.