Re: Dlaczego Windows? Off-topic...

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_camk.edu.pl)
Data: Fri 14 Mar 1997 - 11:41:08 MET

On Thu, 13 Mar 1997, Wojciech Galazka wrote:

> Facet, nie pisz glupot, bo az przykro czytac.
> To mozna zrobic normalnie, nie trzeba na kazdym komputerze
> miec calej instalacji UNIX, mozna na jednym i montowac dyski
> z innych Wszystkie uslugi sa na jednym (przecyzyjnie - na kilku
> wydzielonych maszynach) a reszta ma domontowane katalogi
> home mailq itd. To sie da zrobic, to nie Windows :)

Dokladnie. Sami w ten sposob uzywamy okolo 20-30 Linuxów i Solarisów.
Upgrade odbywa się BEZ wiedzy poszczególnych użytkowników. Dysk systemowy
może dla mnie mieć pojemność 40MB (bo reszta z sieci).

Poza tym nie wiem po co zwyklemu userowi root na swojej maszyni. Jakby
mial roota to już niewiele by nas dzieliło od Windows gdzie każdy sobie
"sterem, żeglarzem, okrętem".

I, jak słusznie pisze Wojtek, zastanów się co piszesz, bo nie daje to w
żaden sposób dobrej wiary o WSZYSTKIM co piszesz ...

Pozdrawiam,
Wojtek

--
   __   _