Re: Dlaczego Windows? Off-topic...

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_chem.uw.edu.pl)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 18:14:36 MET

Jacek Piskozub wrote:

> Gdy w firmie masz ponad 70 PCów (jak u mnie) i gdyby na wszystkich był
> UNIX, to albo potrzebowałbyś stada adminów albo każdy byłby rootem swego
> PCta

Facet, nie pisz glupot, bo az przykro czytac.
To mozna zrobic normalnie, nie trzeba na kazdym komputerze
miec calej instalacji UNIX, mozna na jednym i montowac dyski
z innych Wszystkie uslugi sa na jednym (przecyzyjnie - na kilku
wydzielonych maszynach) a reszta ma domontowane katalogi
home mailq itd. To sie da zrobic, to nie Windows :)

--
Wojciech Galazka
Computer Security Advisor