Syquest zdycha

Autor: Michal Rolka (mrc_at_fidonet.org.pl)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 20:18:19 MET

Czwartek 13.03.97, Robert Slawinski pisze:

 RS> do tej pory bardzo bronilem wytworow tej firmy, ale teraz juz nie
 RS> jestem pewien.
 RS> czy ktos mial taki problem?
 RS> kopiuje iles tam zbiorow z twardego na syquest po pewnym czasie
 RS> program mowi mi ze dysk jest zabezpieczony przed zapisem.

Czy chodzi o wkład czy o napęd? Bo mój napęd SQ270S w pracy na finiszu okresu
gwarancyjnego najpierw rozwalił mi totalnie wkłady z Linuxem i DOSem, a
następnie uznał je (i każdy inny) za RO. Poszedł do naprawy, efekt - dostałem
nowy. Wkłady są OK.

 Pozdrowienia,
   Michał Rolka FidoNet 2:484/26
     http://www.igo.katowice.pl/~rolka/