Syquest zdycha

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 14:06:49 MET

do tej pory bardzo bronilem wytworow tej firmy, ale teraz juz nie
jestem pewien.
czy ktos mial taki problem?
kopiuje iles tam zbiorow z twardego na syquest po pewnym czasie
program mowi mi ze dysk jest zabezpieczony przed zapisem. inny program
mowi mi, ze nie ma na dysku juz miejsca mimo, ze w dalszym ciagu jest
na nim 195MB. zbiory mozna kasowac i w ich miejsce zapisywac nowe o
podobnej wielkosci.
nie jest to zwiazane z systemem bo czy to nt3.51 czy 4 czy dos zawsze
cos jest nie tak.
dysk nie ma blednych sektorow low level format, swiezo zalozona
partycja, potem normalny fat.
moze ktos wie co z tym zrobic, a moze ten dysk od razu na podstawke
pod kwiatek.<rs>.