Re: Syquest zdycha

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 01:35:27 MET

mrc_at_fidonet.org.pl (Michal Rolka) wrote:

 Czwartek 13.03.97, Robert Slawinski pisze:

  RS> do tej pory bardzo bronilem wytworow tej firmy, ale teraz juz nie
  RS> jestem pewien.
  RS> czy ktos mial taki problem?
  RS> kopiuje iles tam zbiorow z twardego na syquest po pewnym czasie
  RS> program mowi mi ze dysk jest zabezpieczony przed zapisem.

 Czy chodzi o wkład czy o napęd? Bo mój napęd SQ270S w pracy na finiszu okresu
 gwarancyjnego najpierw rozwalił mi totalnie wkłady z Linuxem i DOSem, a
 następnie uznał je (i każdy inny) za RO. Poszedł do naprawy, efekt - dostałem
 nowy. Wkłady są OK.

sprawa lezy chyba w napedzie, bo sprawdzalem pare dyskow i na
wszystkich jest to samo. kopiowanie dochodzi do 396 zbioru i program
wyje zeby odbezpieczyc wklad. glupie tylko, ze mozna zbiory z tego
dysku kasowac i wtedy wszystko jest ok.
dzieki.<rs>.