Re: Argumenty: Co zamiast Windows 95?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_ux.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 16:32:36 MET

Łukasz_Bajoński wrote:

> Czy ktoś widział w Polsce tego WordPerfecta, ile kosztuje
Ja nie widzialem i nie wiem.
> i czy
> obsługuje polskie znaki ???
O ile wiem cos na temat WP, to *wszystkie* WP, "od urodzenia"
obslugiwaly znaki polskie, hiszpanskie, wloskie i jeszcze z tysiac
innych, o ktorych Word nie ma bladego pojecia... Pewnie Unixowy sie pod
tym wzgledem nie rozni.

> Jednak jest spora przepaść między umiejętnością odpalenia setup.exe od
> skompilowania programu ...
W wiekszosci softu unixowego dostepnego w zrodlach, ktory do tej pory
sciagalem i kompilowalem, skompilowanie (i na ogol zainstalowanie od
razu tez) programu rownalo sie odpaleniu make. Roznica w stosunku do
odpalenia setup.exe naprawde niewielka...

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa