Re: Argumenty: Co zamiast Windows 95?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_ux.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 16:39:46 MET

Tomasz Stafinski wrote:

> A co, może byś chciał, żeby np. zamiast dir było listuj, albo jakoś tak?
> Przesada, i to gruba.Interfejs użytkownika można spolszczyć w prosty sposób.
> Polecenia w zasadzie też (zmiana nazw), ale nie polecam ze zrozumiałych
> względów (nawet Microsyf tego nie robi...)
Zrobil. W WordBasicu w polskim Wordzie 6.
Wprawdzie nie zmienil nazw funkcji, ale np. jedna funkcja, ktora w
oryginalnym Wordzie zwracala jako wynik stringa "Built in", w polskim
zwraca stringa "Wbudowany", i podobne... Co ja sie nameczylem, kiedy
probowalem komus zainstalowac firmowe makro MS chroniace przed wirusami
Worda, zanim wpadlem na to, ze to to... :-(

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa