Dziwne zachowanie serwera POLBOX'u

Autor: Łukasz Janus (netman_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 18:33:30 MET

Czy moglby mi ktos powiedziec co sie stalo ?
Od ponad tygodnia moje konto w POLBOX'ie bardzo dziwnie sie
zachowuje.Moge odbierac i czytac maile, ale przy wysylaniu (uzywam
NETSCAPE'e 3.0 GOLD) pojawia sie komunikat " Error ocured
Polite people say HELO first. Check your e-mail adress in Mail and News
Preferences". Wysylalem juz 1000000000000 mailow do administratora (z
innego konta), ale bez skutku. Bardzo prosze o odpowiedz na adres

lucasjanus_at_hotmail.com

Ł u k a s z J a n u s