Re: Jak odetkac dysze w HP 660C ?

Autor: Konrad Olejnik (kolejnik_at_lodz1.lodz.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 09:49:46 MET

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

> [...]

Nie czytalem poprzedniej wypowiedzi, wiec moze sie powtorze.
W kazdym badz razie, ja to robie w ten sposob: biore zbiornik z tuszem
przez podwojna chusteczke higieniczna (chustka musi zabezpieczyc
wyplyw atramentu od dolu) a nastepnie silnie (ale niezbyt) dmucham
w otworek znajdujacy sie na gornej stronie pojemnika.
Teraz (jak sie zle trzymalo chusteczke) trzeba tylko umyc rece
po tuszu, przetrzec caly pojemnik i gotowe. :-)

Konrad

 kolejnik_at_lodz1.p.lodz.pl I.P. i M.P.
     Technical University of Lodz