Re: Dziwne zachowanie serwera POLBOX'u

Autor: Marcin Piaskowski (zwirek_at_aristo.pb.bielsko.pl)
Data: Sun 16 Mar 1997 - 11:40:04 MET

Łukasz Janus <netman_at_free.polbox.pl> wrote:

>Czy moglby mi ktos powiedziec co sie stalo ?
>Od ponad tygodnia moje konto w POLBOX'ie bardzo dziwnie sie
>zachowuje.Moge odbierac i czytac maile, ale przy wysylaniu (uzywam
>NETSCAPE'e 3.0 GOLD) pojawia sie komunikat " Error ocured
>Polite people say HELO first. Check your e-mail adress in Mail and News
>Preferences". Wysylalem juz 1000000000000 mailow do administratora (z
>innego konta), ale bez skutku. Bardzo prosze o odpowiedz na adres

Mojej dziewczynie odpisali, ze to wina jej softu...
Dziwne bo uzywamy tego samego komputera i Netscape'a (z roznymi *.ini)
i ja nie mam problemow z wysylaniem poczty (konto u innego providera)
Nie znam sie na sendmailu, ale po naszej stronie wszystko jest raczej
dobrze ustawione...

Pozdrawiam,
   http://www.pb.bielsko.pl/~zwirek/