Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_chem.uw.edu.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 18:28:01 MET

Andrzej Lewandowski wrote:

> "Poszukujemy pracownikow. Mozliwosc wielkiej kariery. Placa
> poczatkowa $6 za godzine, Juz po 5 latach nienagannej pracy
> mozesz zarabiac $6.50. Zglaszac sie ..." itd.

$6.50 to jest pensja dla niewykwalifikowanego robotnika,
a nie znajacego sie na rzeczy programisty/administratora/etc
Porownanie jest wiec mocno naciagane
Pensja od $35,000 do $70,000 rocznie - taka jest
prawda

> No, ale po co brudzic sobie rece jak mozna ukrasc? Zwlaszcza ze
> mozna ukrasc MORALNIE?

Mozna uzywac darmowe oprogramowanie pod Linuxa.
Nie chce mi sie szukac, ale gdyby mi sie chcialo
to z pewnoscia znalazlbym zastepcow MS Office, Corel ,etc.

--
Wojciech Galazka
Computer Security Advisor