Re: Gapowicze i inni (bylo: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 18:38:44 MET

> Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl> wrote:

> Marek Oberman wrote:
> Potraktuj wiec
>
> Niewiele. Paliwa autobus zuzyje prawie tyle samo, posprzatac go
trzeba, kierowca musi byc, kurs
> musi byc wykonany do ostatniego przystanku (chocby nie bylo
pasazerow) wiec nie wyjezdzaj z mld.

Zgadzam sie z tym co piszesz powyzej, tylko,
ze gdyby wszyscy placili za bilet to ten
kierowca moglby dostac co miesiac pare zlotych
wiecej, podobnie jak mechanicy itd.
Tramwaj moznaby wymienic chocby co 15 lat a nie
co 20-25.
A ze straty ida w mld to nie moj wymysl tylko
samego MZK, byl taki wywiad z kanarami i przy
okazji jakis czlowiek z zarzadu podal kwote.
(chodzi o mld starych zlotych, oczywiscie)

> Jest to niemoralne i jest okradaniem MZK ale nie mozna wyliczac
strat w zlotowkach

Powiedz to MZK, oni wyliczyli.

> Pomysl na ile ja okradam MZK nie korzystajac od kilku lat z ich
uslug. Ile to mieliby pieniedzy
> za moje codzienne przejazdy z 3 przesiadkami.

Przeciez ja pisalem o gapowiczach, czytaj-
ludziach korzystajacych z uslug MZK za darmo.
Ty jak widze nie korzystasz z transportu
miejskiego a uwazasz sie za gapowicza???
Troche to dziwne...

> JESTEM ZLODZIEJ, JESTEM ZLODZIEJ bo okradam MZK.

Ale po tych slowach wyjasnia sie wszystko.
Takie bezpodstawne oskarzanie samego siebie,
mimo iz nie mozesz byc zlodziejem okradajacym
MZK, poniewaz jak sam piszesz nie korzystasz
z ich uslug od kilku lat, moze byc poczatkiem
dosc groznej w niektorych postaciach,
manii przesladowczej:-(

> No i co teraz powiesz. Moze potwierdzisz to co powiedzialem powyzej
(tylko uwazaj bo bedziesz
> musial odszczekac)

Tak sie sklada, ze ja nie potrafie
szczekac. Jesli komus cos bezpodstawnie
zarzuce czy tez uznam, ze kogos skrzywdzilem,
wtedy zwyczajnie mowie PRZEPRASZAM. Tak
jak to robi wiekszosc ludzi. Jak to robia
psy, niestety nie wiem.
Piszesz, ze musialbym cos odszczekac.
Jesli na dodatek rozumiesz psi jezyk
to juz z pewnoscia nie jest dobrze.....

> --
> Pozdrowienia.
>
> Janusz

Takze pozdrawiam,
pelen niepokoju:

****[Marek Oberman]*************[Warsaw Poland]***
** E-mail: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl **
* : mareko_at_free.polbox.pl *
** http://www.geocities.com/SiliconValley/8980 **
*** http://free.polbox.pl/m/mareko ***************
Nowa strona!!!