Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Jacek H. Herman (jacekh_at_gazeta.pl)
Data: Fri 14 Mar 1997 - 19:39:54 MET

> Mozna uzywac darmowe oprogramowanie pod Linuxa.
> Nie chce mi sie szukac, ale gdyby mi sie chcialo
> to z pewnoscia znalazlbym zastepcow MS Office, Corel ,etc.
>
> --
> Wojciech Galazka
> Computer Security Advisor

nie uzywam pirackich programow, ale tym bardziej mnie zainteresowales;
mam propozycje: znajdz darmowy odpowiednik Corela 7 (na linuxa -od dawna
marze o przesiadce). Nawet nie musi byc 100% odpowiednikiem -90%
wystarczy. Masz u mnie barylke dobrego Piwa (lub substytut wg. gustu) jesli
Ci sie uda. Jesli to za malo, pomysl o dozgonnej wdziecznosci tysiecy
grafikow ktorzy musza (mimo obrzydzenia) pracowac w tej cholernej Windozie
95 (czasem nawet kradzionej). Trzymam kciuki

                                        jhh