Re: Co zamiast Windows 95?

Autor: Przemyslaw Baranowski (pbar_at_bydg.pdi.net)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 00:58:09 MET

Greg Trzaska <espdata_at_tiac.net> napisał(a) w artykule
<331F0238.1E52_at_tiac.net>...

> Co to za bzdury? Czy Ty sie wczoraj urodziles ? Jesli nie to sie
troszke
> zastanow nad tym co Ci spod klawiszy wychodzi bo takich bzdur dawno
nie
> czytalem.
Zgadzam się z Tobš całkowicie, nie była to moja wypowiedŸ. Ja również
korzystam z W95 i też uważam, że można przy pomocy tego oprogramowania
uzyskać jakieœ dochody, nie tylko jako sekretarka.

--
Pozdrowienia
Przemysław Baranowski pbar_at_bydg.pdi.net