Re: Co zamiast Windows 95?

Autor: Greg Trzaska (espdata_at_tiac.net)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 18:43:20 MET

Przemyslaw Baranowski wrote:

> Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> napisał(a) w artykule
> <m3iv3a57j5.fsf_at_intrepid.pm.waw.pl>...
> ciach

Co to za bzdury? Czy Ty sie wczoraj urodziles ? Jesli nie to sie troszke
zastanow nad tym co Ci spod klawiszy wychodzi bo takich bzdur dawno nie
czytalem.
Ja pracuje uzywajac W94 i WNT i zarabiam calkiem niezle. I wcale nie
jestem sekretrka ! Z wyksztlacenia jestem inzynierem i zarabiam dosc
sporo uzywajac W95 i WNT jako system operacyjny pod ktorym pracuje
program do obliczen ktore robie. A tak naprawde to sam komputer to tylko
narzedzie i jesli nie potrafisz pracowac to komputer za ciebie nie
zarobi, chyba ze jestes sprzedawca komputerow ale i tu trzeba cos umiec i
wiedziec (dobrze) co sie robi bo Cie niezadowoleni klienci zagryza.
Zycze zdrowia !
Grzes
<trzaska_at_ibm.net>