Re: Dlaczego Word nie sprawdza pisowni?

Autor: Przemyslaw Baranowski (pbar_at_bydg.pdi.net)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 00:58:10 MET

Jacek H. Herman <jacekh_at_gazeta.pl> napisał(a) w artykule
<33206F70.62E3_at_gazeta.pl>...
> Nie wiem czy to pomoze, ale zauwazylem zdumiewajaca prawidlowosc;
> mianowicie u mnie Word (takze w wersji 7) odmawia sprawdzania
> czegokolwiek co nie zostalo napisane czcionka Times Roman (ew. CE)
lub
> Courierem i to TTF; poniewaz moja ulubiona czcionka jest Optima (PS),

> probowalem roznych operacji, grzebania w rejestrach, przenoszenia
> slownikow i nic...
Jednak grzebanie w rejestrach pomaga. Trzeba zmienić za pomocą
Regedit.exe w:
HKEY_CURRENT_USER\Software\microsoft\Word\7.0\Proofing Tools

- w podkatalogu - Hyphenate\1045\Normal\

w Dictionary "C:\Program Files\Common Files\Microsoft
Shared\Proof\HY_PL.LEX
w Engine wszystko tak samo jak wyżej\HYPHPL32.DLL

natomiast w podkatalogu - Thesaurus\1045\Normal

w Dictionary w takim samym układzie jak wyżej \MSTH_PL.LEX
w Engine j.w. \MSTHPL.DLL

Oczywiście wymienione wyżej pliki muszą znajdować się w zaznaczonym
podkatalogu. I to tyle, u mnie chodzi i sprawdzanie tekstu i mam wyrazy
bliskoznaczne i dzielenie wyrazów.

--
Pozdrowienia
Przemysław Baranowski pbar_at_bydg.pdi.net