Re: Polskie litery w Pegasus ?

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Sun 09 Mar 1997 - 22:25:12 MET

Dnia 9 Mar 1997 21:25:18 +0100, zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, Lodz
Tech.Univ. Poland) pisal(a)

> Po prostu sciagnij sobie polska wersje jezykowa PegasusMaila
> (chodzi ci chyba o PMAILa pracujacego pod DOSem i NOvellem)
> Oczywiscie sam PMAIL nie przestawia ci liter na klawiaturze
> i ekranie. To musisz zrobic przez ustawienie strony kodowej
>
> Natomiast Pegasus Mail pod Windows chyba nie ma polskiej wersji.

Tu nie chodzi o wersje jezykowa jak sadze. Pegasus pod Windows mozna
skonfigurowac, aby poprawnie przekodowywal na ISO i z powrotem. Patrz
strona ogonkowa. W razie klopotow pisz do mnie.

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_ikp.atm.com.pl
http://www.atm.com.pl/~dima/mj.html