RE: Polskie litery w Pegasus ?

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 03:21:21 MET

>Witam wszystkich !
> Do obslugi poczty korzystam z Pegasus Mail i jestem bardzo=20
>zadowolony, ale nie mam polskich liter oprocz =F3. Czy jest na to=20
>jakich sposob ? Nie chce zmieniac programu, bo ten mi odpowiada.

  Po prostu sciagnij sobie polska wersje jezykowa PegasusMaila
  (chodzi ci chyba o PMAILa pracujacego pod DOSem i NOvellem)
  Oczywiscie sam PMAIL nie przestawia ci liter na klawiaturze
  i ekranie. To musisz zrobic przez ustawienie strony kodowej

  Natomiast Pegasus Mail pod Windows chyba nie ma polskiej wersji.

Romek