Re: Polskie litery w Pegasus ?

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sun 09 Mar 1997 - 23:27:08 MET

Dnia 9 Mar 97 Marcin Michalak napisał(a) co następuje:

> Witam wszystkich !
> Do obslugi poczty korzystam z Pegasus Mail i jestem bardzo
> zadowolony, ale nie mam polskich liter oprocz ó. Czy jest na to
> jakich sposob ? Nie chce zmieniac programu, bo ten mi odpowiada.

A czy masz ustawiony 'MIME character set' na ISO-8859-2 ? Ustawia się go w
'File/Network configuration/Advanced settings'. A w ogóle, to co znaczy, że nie
masz? Czy nie ma ich w listach, które przychodzą do Ciebie, czy nie możesz ich
uzyskać przy pisaniu listów? Jeśli to drugie, to zmień czcionkę na np.
Fixedsys. Czcionki Arial, Courier New i Times New Roman coś są powalone i
Pegasus jest jedną z nielicznych aplikacji, które mają z tym problem. Mówię
oczywiście o G'95...

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html