Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Sat 08 Mar 1997 - 10:17:32 MET

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> napisał(a) w artykule
<5fphoi$duk$6_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> W mojej wypowiedzi nie dyskutowalem potrzeby/zasadnosci istnienia
> tego oprogramowania; poddawalem jedynie w watpliwosc _koniecznosc_
> zapoznawania sie z _wlasnie_tym_ softem.

To inny przyklad. Chce kupic program do bardzo konkretnego zastosowania np.
do zarzadzania projektami (prosze nie przysylac informacji o tych
produktach - to przyklad abstrakcyjny). Jest na rynku tych programow
powiedzmy 5. Wiekszosc nie ma dostepnego demo, czy trial (np. MS-Project).
Jak mam sprawdzic, czy dany program robi to co potrzebuje nie kopiujac go
sobie nielegalnie i testujac u siebie? Mam moze najpierw placic jakies K$,
zeby zobaczyc ze czegos nie da sie na tym zrobic? Musze zapoznac sie z
_wlasnie_tym_ softem, zanim go kupie. A jak sie nie zapoznam, to przeciez
nie bede kupowal kota w worku.

Pozdrowienia
Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl