Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Tomasz Fidecki (Tomasz.Fidecki_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 08 Mar 1997 - 20:22:55 MET

Pawel Komos wrote:

> To inny przyklad. Chce kupic program do bardzo konkretnego zastosowania np.
> do zarzadzania projektami (prosze nie przysylac informacji o tych
> produktach - to przyklad abstrakcyjny). Jest na rynku tych programow
> powiedzmy 5. Wiekszosc nie ma dostepnego demo, czy trial (np. MS-Project).
> Jak mam sprawdzic, czy dany program robi to co potrzebuje nie kopiujac go
> sobie nielegalnie i testujac u siebie? Mam moze najpierw placic jakies K$,
> zeby zobaczyc ze czegos nie da sie na tym zrobic? Musze zapoznac sie z
> _wlasnie_tym_ softem, zanim go kupie. A jak sie nie zapoznam, to przeciez
> [...]

Jesli jestes powaznym klientem i rzeczywiscie chcesz zakupic produkt, a
nie tylko sie nim pobawic, to zapewniam cie 95% producentow udostepni ci
mozliwosc poznania takowego. Oczywiscie pod dodatkowym warunkiem, iz nie
chcesz kupic tzw. M$ Project. Tu zasady sprzedazy sa zupelnie inne.

Pzdr

--
   _________
  |_   _|_ _| Tomasz Fidecki