Re: Co to jest SGRAM?

Autor: Krzychoo (kuligk_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 08 Mar 1997 - 09:59:45 MET

Czesc
z tego co sir orientuje to jest to jedna z nowszych kosci pamieci
do kart graficznych i stosuje sie je w kartach takich jak Mystique
ale rowniez profesjonalnych z kilkoma procesorami graficznymi
i rozmiarem pamieci tej wlasnie do 32 mb
Wydaje mi sie ze jezeli jest stosowana w profesjonalnych kartach
to jest calkiem nie zla
Krzychoo
kuligk_at_free.polbox.pl

Sebastian Demski <sdemski_at_panamint.ict.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<5fmr1l$bam$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...