Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 14:21:51 MET

Marcin Jedrysiak <jedrys_at_it.com.pl> wrote in article
<01bc2a63$d00d6940$LocalHost_at_dollar.it.com.pl>...

> Grego, nie badz naiwny. Wiadomo, ze najwiekszy wplyw na cene ma jednak
> koszt reklamy (vide kampania M$ "Start me up"). Nie wiem jak to wyglada
> dokladnie w przypadku oprogramowania, ale w przypadku samochodow tylko
40%
> ceny to koszt jego wytworzenia i sprzedazy, natomiast drugie tyle
kosztuje
> reklama.
>
> A po drugie, spojrz sobie na ceny CD muzycznych -- koszt wytworzenia jest
> minimalny i jeszcze spada, a ceny plyt pozostaja w miejscu. Gdyby
> [...]
Widzisz Grego.. Mozesz sobie porozmawiac z kolesiem dla ktorego cena
noniska = wartosc materialu czy to muzycznego czy to software.
Ale ten koles kiedys zmadrzeje.Wtedy moze gdy sam napisze i wtedy zobaczy
jak to milo byc piratowanym.