Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 14:36:15 MET

Nyce_guy <nyce_guy_at_irc.pl> napisał(a) w artykule
<01bc2afa$734c44a0$248ae7ce_at_local>...

> Marcin Jedrysiak <jedrys_at_it.com.pl> wrote in article
> <01bc2a63$d00d6940$LocalHost_at_dollar.it.com.pl>...

> 40%
> kosztuje

> Widzisz Grego.. Mozesz sobie porozmawiac z kolesiem dla ktorego cena
> noniska = wartosc materialu czy to muzycznego czy to software.
> Ale ten koles kiedys zmadrzeje.Wtedy moze gdy sam napisze i wtedy zobaczy
> jak to milo byc piratowanym.

A mozesz mi pokazac miejsce w ktorym to napisalem??? Ja chcialem tylko
podkreslic, ze w przypadku wielu produktow (w tym oprogramowania) koszt
wytworzenia/napisania jest niewspolmiernie niski w stosunku do kosztu
reklamy produktu, i dlatego tez piractwo ma niewielki wplyw na cene
gotowego towaru. Ale jezeli ktos nie czyta dokladnie, to rozumie to co
chce.

--
Marcin Jedrysiak
jedrys_at_it.com.pl