Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 08 Mar 1997 - 21:14:55 MET

"Nyce_guy" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

> Ale ten koles kiedys zmadrzeje.Wtedy moze gdy sam napisze i wtedy zobaczy
> jak to milo byc piratowanym.

Wiesz co? Jest masa plytek, ktore bym sobie kupil, tak dla ciekawosci,
ale za jakies 20-30 zl. 50 zl nie dam.
Nie pirace.

Jest dobrze, bo ja mam te k razy 20 zl w kieszeni. Problem firm fono.
Kropka.

Mnie sie wydaje, ze firmy moglyby sprzedawac taniej, ale wtedy w
wiekszej ilosci, majac prawie na pewno wiekszy zysk. Ale ja jestem
konsumentem i to _ja_ trzymam kase. Jak jej nie chca to sp*****.
Rynek.

Z rynkowym pozdrowieniem,

--