Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 14:27:42 MET

Wojciech Milc <wmilc_at_poczta.com> wrote in article
<332193a8.94357001_at_proxy.proodlew.skawina.pl>...
> Jeszcze mi powiedz ze to przez piratow, a nie bledy zarzadu.
> To tak jakbys twierdzil, ze inwestorzy gieldowy pozbywajacy
> sie akcji tych firm w ogole zwracali uwage na pirackie statystyki.

Oczywiscei ze nie zwaracali. Zwracali za to uwage na zwrot z akcji (return)
ktory w wypadku firmy tracacej do piratow byli minimalny. I daletgo nie
kupowali tych akcji bo nei przynoisly one dochodu. A nie przynilosily
dzieki piratom.

> Gdyby to byla taka tragedia dla firm, to tworzylyby one na wlasna
> reke struktury kotrolne wobec bezwladu panstwowych.

Wlasne czyli pozaprawne? Jak to sobie wyobrazasz?