Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Wojciech Milc (wmilc_at_poczta.com)
Data: Sat 08 Mar 1997 - 00:16:39 MET

W dniu 7 Mar 1997 13:27:42 GMT, "Nyce_guy" <nyce_guy_at_irc.pl> napisal /
napisala:

>Wojciech Milc <wmilc_at_poczta.com> wrote in article
><332193a8.94357001_at_proxy.proodlew.skawina.pl>...
>
>Oczywiscei ze nie zwaracali. Zwracali za to uwage na zwrot z akcji (return)
>ktory w wypadku firmy tracacej do piratow byli minimalny. I daletgo nie
>kupowali tych akcji bo nei przynoisly one dochodu. A nie przynilosily
>dzieki piratom.
Nic nie poradze na to ze ktos naprawde wierzy, ze piractwo ma jakis
znaczacy wplyw na wynik finansowy firm produkujacych oprogramowanie.
Wystarczy sie zastanowic, co by sie stalo, gdyby nagle sie nie dalo
krasc. Po prostu bardziej rozwinalby sie rynek shareware oraz
programow o wysokiej specjalizacji i niskiej cenie. Natomiast
wyniki finansowe dla duzych firm spadlyby, bo nie dzialala by juz
zasada, ktora opisalem na przykladze AutoCAD'a.

>Wlasne czyli pozaprawne? Jak to sobie wyobrazasz?
Wyobrazam to sobie tak, jak pan Rutkowski wieloletnia
dzialalnosc swojej firmy (jak ktos nie zna pana Rutkowskiego,
a lubi telewizje, to moze byc detektyw Bednarski).

Emil