Re: Myszy do PC

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 11:10:11 MET

lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński) wrote:

> xeno_at_free.polbox.pl (Rafał Jakubiak) wrote:
> Od paru lat jestem wierny myszkom Logitecha, są co prawda droższe od
> dominującego w PL chłamu ale znacznie lepsze:
Nie zgadzam się, żeby były droższe. Swojego Logitech Pilot-Mousa (najtańszy tej
firmy) kupiłem za dwukrotną cenę A4-tech, a trzy razy drożej niż Chłam-Mouse.
Wymieniłem z A4, który padł po niecałym roku. Stąd widać, że jak na razie
Logitech był dla mnie dwa razy tańszy niż A4-Tech.

> 1) Opływowy, ergonomiczny kształt
Ja mimo wszystko wolę mojego płaskiego, prostokątnego. Szkoda, że już przestali
produkować w tej obudowie.

> 2) 3 klawisze - srodkowy może służyć za dwuklik
_Np_. za dwuklik, jes również wiele innych możliwości :-) W Kwaku można ustawić
na 'strafe'. :-)

> 3) Możliwość ustawienia automatycznego wyboru opcji domyślnej czyli
> kursor automatycznie ustawia się na OK lub Cancel itp.
Jak również sporo innych gadgetów, z reguły nieprzydatnych.

> 4) Pewność działania w DOSie, nie zdarzyło mi się aby w jakimś
> programie znikał kursor ( dość częsty problem z innymi myszami)
Potwierdzam.

Generalnie uważam myszy Logitech za najlepsze na polskim (i nie tylko) rynku.

Simon