Re: Protel

Autor: Pawel Swirek (swierk_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 10:34:31 MET

On 5 Mar 1997 14:26:27 GMT witam <mpawlak_at_free.polbox.pl> wrote:
> Jak zaprojektować płytkę drukowanš w Protel for Windows na podstawie schematu ideowego (również Protel)?
Musisz wygenerować netlistę w Protel Schematic. Potem w Protel PCB musisz z
tej netlisty zrobić autoplace. Tylko lepiej jest wcześniej dokonać małych zmian
w pliku netlisty (rozszerzenie .net) - wiele elementów z schematic nie ma
odpowiedników w bibliotekach z PCB. A w ogóle to nie zawracałbym sobie głowy
tym Protel For Windows, bo jego autorouter działa w strasznie wolnym tempie.
Lepszy już jest Protel-Autotrax pod DOS'a (spotykany też pod nazwą Trax).
Ja używam wersji 1.61 (poprzednio używałem 1.10A) i dość dobrze to chodzi.
I na dodatek Trax ma możliwość zrobienia komunikatów po polsku - plik opisujący
menu jest plikiem tesktowym

--
Paweł Świrek  @KING_CRIM on IRC ( * - not yet, maybe in future )    1
Mailto: king_crim_at_irc.pl                                            2