Re: Myszy do PC

Autor: Daniel Holy (dany_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Wed 05 Mar 1997 - 13:45:44 MET

In pl.comp.pecet Rafał Jakubiak <xeno_at_free.polbox.pl> wrote:
> Witam !
> Mam takie pytanie - jaka jest najlepsza mysz do Peceta ?
> Szczegolnie jestem zainteresowany myszkami bez kabelka i optycznymi, a
> takze ich cenami.
Optyczne i bez kabelka to niezbyt dobry pomysl.
Te pierwsze potrzebuja specjalnej podkladki (jak sie zniszczy to po myszce)
a bez przewodowych to jak masz sterte papierow na biorku to tez nie bedzie
za dobrze dzialala bo miedzy odbiornikiem a mysza nie moze nic lezec :(
(jak pilot od telewizora )

Osbiscie polecam Logitecha MouseMan cena okolo 100 PLN
dopasowana do reki i na trzeci przycisk mozna przyporzadkowac dwuklik:))

--
                                       |           Daniel Holy           |